Πολιτική Επιστροφών
Στηρίζοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο φροντίζουμε ώστε η ποιότητα των προϊόντων μας να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας .
Στα προϊόντα μας παρέχεται εγγύηση για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του εκάστοτε προϊόντος.
Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την εταιρεία ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρία αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρία τρόπος επιστροφής.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.
Η επιστροφή του προς επισκευή ή αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής, Δελτίο Αγοράς κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση, δύναται ακύρωσης της συναλλαγής και η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία. Για παραγγελίες έχουν εξοφληθεί αντικαταβολή η επιστροφή της πληρωμής ολοκληρώνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων που είναι εντός εγγύησης επιβαρύνουν την εταιρία. Σε περίπτωση όμως που το προϊόν δεν καλύπτεται από τους όρους εγγύησης του εισαγωγέα – κατασκευαστή – εισαγωγέα ή το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές λειτουργίας του τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για προϊόντα εισαγωγής επίσημου διανομέα εντός εγγύησης, οι πελάτες μπορούν να έρχονται σε επικοινωνία μαζί μας για τα στοιχεία επικοινωνίας των αντίστοιχων αντιπροσωπειών.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Το Bebe-Store κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τον πελάτη
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, εφόσον είναι σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Το Bebe-Store κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας του προϊόντος η αξία του αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%
Στα προϊόντα βρεφανάπτυξης όπως μπιμπερό, θήλαστρα κ.α. δεν δύναται η επιστροφή ή αλλαγή τους αν έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους.
Στα βαπτιστικά είδη (βαπτιστικά ρούχα, λαδόπανα, σετ βάπτισης, μαρτυρικά, παπούτσια), δεν γίνεται επιστροφή ή αλλαγή του προϊόντος, λόγω της ειδικής παραγγελίας και του μεγέθους που επιλέγει ο πελάτης.
Στις παιδικές ισπανικές κουβέρτες Manterol, δεν γίνεται η επιστροφή ή αλλαγή τους, καθώς είναι κατόπιν παραγγελίας.
Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς προς την εταιρία μας καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των προϊόντων είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
Σε όλες τις περιπτώσεις το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από τη νόμιμη απόδειξη αγοράς.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή, το Bebe-Store.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Ακύρωση παραγγελίας
Η ακύρωση της παραγγελίας σας δύναται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Εάν έχει ολοκληρωθεί ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου info@bebe-store.gr, ή καλέστε στο 2312314127 και θα αναλάβουμε την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
Αφού παραλάβετε το προϊόν, καλέστε μας στο 2312314127 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου info@bebe-store.gr. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και θα σας ενημερώσουμε για όλες τις επιλογές σας.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. το Bebe-Store κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
‘Άρνηση παραλαβής δέματος
Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το δέμα που έχει παραγγείλει με εξόφληση αντικαταβολή, βάση νομοθεσίας που προστατεύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν τον ικανοποιεί μπορεί βεβαίως στη συνέχεια (εντός 14 ημερών) να το επιστρέψει.
Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, ένα δέμα δε γίνει δεκτό, ή δεν το παραλάβει ο παραλήπτης με ευθύνη του, θα κληθεί να πληρώσει το συνολικό κόστος των μεταφορικών της αποστολής και επιστροφής του δέματος. Σε αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί διαδικασία διεκδίκησης των χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους της όλης διαδικασίας διεκδίκησης τους.